گروه ریاضیات متوسطه دوره اول شهرستان شاهین دژ

هماهنگی سرگروه شهرستان با همکارن عزیز و سئولات امتحانی و بررسی کاربرد ریاضیات در زندگی روزمره

گروه ریاضیات متوسطه دوره اول شهرستان شاهین دژ

هماهنگی سرگروه شهرستان با همکارن عزیز و سئولات امتحانی و بررسی کاربرد ریاضیات در زندگی روزمره

گروه ریاضیات متوسطه دوره اول شهرستان شاهین دژ

این وبلاگ برای اطلاع رسانی برنامه ها، جشنواره ها، کارگاه ها، جلسات،مطالب جالب و کاربردی ریاضی در زندگی روزمره، دانلود سوالات همکاران ریاضی متوسطه دوره اول شهرستان شاهین دژ و هماهنگی و اطلاع رسانی برنامه های استانی و شهرستانی سرگروه ریاضی به همکاران عزیز و همچنین برای استفاده دانش آموزان و علاقه مندان به ریاضیات طراحی و راه اندازی شده است.
امیدواریم که مفید واقع شود.

بایگانی
نویسندگان

مطالب مهم ارائه شده در این وب

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ب.ظ
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
سلیمان خلوتی

نظرات  (۱۱)

۲۱ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۱ امیر محمد عوقی
سلام آقا لطفا آهنگ های جدید بزار
خبلی وب باحالی داری
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۹ محمد مهدی ابراهیمیان
سلام
ممنون جناب خلوتی عزیز
حتما پیگیر وب خوب شما هستم و اون رو به بچه ها پیشنهاد میدم
درپناه حق
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۲ امیر محمد عوقی
سلام آقا دمت گرم عجب وبی ساختی ممنون . عوقی هستم دانش آموز هفتم ۱
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۲ حمیدرضا مهتاب
سلام اقا ممنونم عکسامونو گذاشتی لطفن یه امتحان از شکل های هندسه بزار با سپاس
سلام خوبی
slm aghay khalvati  web aliyee  kheyli khobe .
خیلی ممنون
اقای خلوتی به من گفتیم سوال در سایت هست ولی من هر چقدر گشتم متاسفانه چیزی پیدا نکردم


باتشکر فراز حمزه ای

پاسخ:
سلام حمزه ای خوب هستی .
دانلود سوالات رو بزنی ویا از بالای وبلاگ گزینه طانلود رو انتخاب کنی سوالات رو با تفکیک کلاس مشاهده می کنی.
سلام استاد خلوتی من شاگرد شما حمزه ای هستم
سلام عکس خشگلی هست کجا انداختی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی